Jak będziemy mogli przyznać, w prowadzeniu firmy nie tylko ważne będzie to, jak wiele uda nam się sprzedać naszych produktów, ale też to, jak klienci będą się wyrażać na temat naszej marki. W dodatku będziemy mogli zauważyć, że wizerunek instytucji może być bardzo szybko nadszarpnięty, jeśli choćby jedna osoba nie wypowie się pozytywnie o naszej ofercie. Zatem, by prowadzić własny biznes, musimy cały czas pamiętać o tym, by nasza działalność gospodarcza mogła kojarzyć się wyłącznie pozytywnie. Zauważymy, że na wizerunek będą mieć wpływ różne działania, zatem warto podejmować się ich w jak największej ilości. Dobrym rozwiązaniem może być na przykład wręczanie klientom drobnych upominków, jeśli przyjdą do naszego biura. Zauważymy się, że takich mechanizmów nie nauczymy się z poradników, jak założyć firmę, dlatego też sami będziemy musieli stwierdzić, jakie praktyki są dobre, a jakich lepiej nie stosować. Zatem prowadzenie firmy to nie tylko sprzedaż towarów i usług, ale wręcz szeroki zakres różnych zachowań na linii firma-klient. Warto o tym pamiętać w zasadzie każdego dnia, gdyż w ten właśnie sposób buduje się pozycję marki.
Written on Styczeń 11th, 2017 by Alina Kaczmarska
Firma i jej wizerunek

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )